Sega ben!

Körde löpning 6km och tabata träning igår och idag sprang jag 4km och sen styrka hemma.(Blev typ attackerad av en kanadagås, säger man så?? , iaf dom gick med sina ungar där jag skulle springa och när jag närmade mig så sprang de en mot meg och fräste. Blev lite lätt nervös men jag vände snabbt på klacken och sprang en annan väg hem haha! ) Mina ben är nu väldigt trötta! Och lite träningsvärk på det, inte så mycket men lagom störande mycket haha!
Har suttit och sorterat ut bilder till barnens böcker idag, ligger mer än ett år efter så tar ju en liten stund att greja med. Men ska försöka få in så mycket som möjligt nu i dagarna.
Vi har varit och hälsat på Fredriks bror i hans nya lägenhet, jättefin!

Igår va jag på stan och handlade massa tråkiga men behövliga grejer hem så som dammsugarpåsar, patroner en kökskklocka, äntligen! =) Hade presentkort på en smyckesbutik så köpte ett jättefint armband, mitt förra som jag fick av Fredrik har gått sönder =( ska lägga upp en bild på de nya, men inte nu :P
Nu ska jag sova för jag e asseg nu.
Godnatt på er!
//Martina

Kommentera här: