Mors dag!

Igår va det mors dag och det firade vi hos min älskade mamma! 💞💖💕 Syster och alla bröder och barn va där, så härligt att få träffas alla samtidigt! Det va bara pappa som saknades. 💞 Joel och Fredrik åkte vidare till Fredriks mamma och jag och Theo stannade hos mamma och njöt av solen 😎 Fick två teckningar i morsdagpresent av mina älskade ungar 😃💖😙 Är så oerhört stolt att få vara mamma till mina underbara små prinsar! 💞Va och röstade igår också. Va ni och röstade?Tycker det är så sjukt att så många främlighetsfientliga partier kan få så mycket röster. Ska nog inte skriva mer om det men ja jag blir mörkrädd! Fick migrän igår och har haft världens migrän hela natten. Fredrik fick vara hemma från jobbet. Skulle ju gjort fystestet idag på fitcampen men fick hoppa de och kollade bara på istället. Mår jag bättre imon ska jag köra samma test hemma. Sen blir de träning på onsdag! 😃 Har precis ätit lite glass 😉 och nu ska jag äta kvällsmat! Lite fel ordning men nu blev det så haha.
 
Vågen och jag är väldigt sams nu för tiden!👍💪 Hoppas ni alla har haft en fin helg! //Martina

Kommentera här: