May. 16, 2014

Hej! Bättre kväll idag än igår :P När kl va 19.15 hade båda barnen somnat, som dag och natt! Skönt! =)
Idagvpå morgonen så körde jag ett pass styrka, sen kom morfar och Ammi och va lite barnvakt så gick jag bort till mitt nya jobb 👍 5.4 km och så träffade jag chefen och skrev papper och lite sånt. Det är bara lite extra att städa men de känns kul och få hjälpa till att kunna spara lite pengar =) Sen iaf så sprang jag tillbaka hem. Så mina ben är väldigt trötta nu.
Sandra och barnen kom hem på em så gick vi ut på gården så barnen har lekt av sig nu.
Jag och Fredrik har precis ätit klyftpotatis, entrecote och en väldigt gid sås jag lyckades svepa ihop =) mums! Nu är jag sugen på Daimglass! Ska se vad jag och mina kalorier kommer överens om haha.. 🙊
Men först blir de duschen, varit svettig och äcklig hela dagen haha!

Ha en trevlig fredagkväll😲
//Martina ♡♡

Kommentera här: