May. 13, 2014

Hej! Vaknade idag och kände mig sådär, känner mig tjock i halsen och lite ont. Känns dock lite bättre nu på kvällen så håller tummarna att de e borta imon så jag kan träna😃
Skippade löpningen och va ute och gick med Sandra 45 min efter att vi lämnat de stora kidsen på dagis =) Det är värdelöst att gå med Theo nånstans på fm då han typ somnar om man gå mer än tio min men jag laddade vagnen med massa leksaker och rån så de gick rätt bra, lyckades hålla honom vaken fast han ville gärna somnat haha.


Joel körde kläder efter väder idag, speciellt brillorna va anpassade idag :P

Fick blomma av min älskade man idag💖 pluspoäng där!

När Fredrik kom hem från jobbet så gick vi ut med barnen en sväng sen fick dom bada när vi kom in. Har dammsugit och torkat golven, skönt att få de gjort.
Har precis fått ta upp Theo nu för han hostar och är ledsen 💖 Nu ska vi försöka sova lite.
//Martina ♡♡

Kommentera här: