May. 12, 2014

Hej! Idag har jag tränat på morgonen tillsammans med barnen. Lite osmidigt men de går =) Dom är över, under och ja överallt under tiden man tränar.
Jag och barnen har varit och träffat finaste Sandra och hennes barn =)

Fick sån fin present bara sådär med! Blev väldigt glad😙 Tror inte man kan ha en sån fin vän! (eller de kan man ju eftersom att jag har det! ) 😙


Barnen har busat så in i. Så har dom tatuerat sig med ;)
Då va dom så nöjda så. 💖

Finaste ungarna! 💕

Har tyvärr ingen bild på Emil då han va lite hängig så de va bara mamma som gällde idag så han va inte med dom andra så mycket lille plutten 💖
Börjar oxå känna mig hängig och ont i halsen, hoppas de går över tills imon!

Joel han somnade rätt kvickt idag. Mysigt att ha honom i knät =)

Har haft tänt mina nya fina ljus och grejat med lite viktiga papper att fylla i och skicka in. Mysfaktor! (inte papprena då men ljusen!)

Nu e de dags för sängen och hoppas jag känner mig pigg imon! =)
Natti natti!
//Martina♡♡


Kommentera här: