May. 07, 2014

hej! Sandra gjorde mig uppmärksam igår att jag har två likadana inlägg, eller liknande iaf. Det första va ju det som jag trodde hde försvunnit för såg inte det inlägget på appen men gick in på vanliga sidan och såg nu att de va två. Inte jag som e förvirrad just denna gången utan tekniken som inte varit med riktigt =) Bror va här igår och hjälpte mig att få in word på nya datorn. Så nu kan jag söka jobb och allt som vanligt. Träffade Nilla och lilla Nova en snabb sväng igår med 💖 Hur fin brorsdotter har jag inte då?? Hon e så underbar och jag är så sjukt stolt! Har tränat styrka på morgonen och varit ute och gått i 45 min. Har tränat 3 av 3 dagar denna veckan och de känns så jävla gött rent ut sagt! 💪 (2 dagar till sen vila) Behöver dock skaffa hem lite mer vikter. Någon som har nåt som ligger och dammar så köper jag gärna?? 👍 Har precis käkat lite och måste säga att denna gången funkar det sjukt bra med kaloriräkningen, går inte och är onödigt hungrig eller nåt sånt. Känns riktigt gött =) Dags att duscha och göra sig iordning innan jag ska hämta Joel på dagis. //Martina ♡♡

Kommentera här: