lördag!

Hej! Idag började vi dagen med att åka och handla för veckan som kommer. Alltid lika skönt att fylla på kylskåpet. Inte lika kul för plånboken dock! Har varit i Bankeryd på marknad med Fredrik, barnen , mamma, pappa, lillebror Simon, storebror Thomas, Nilla och lilla underbara Nova 💖
Det har varit väldigt varmt idag och jag har bränt mig på ryggen och axlarna. Kommer inte va skönt imon!
Joel han har kollat in brandbilen och hästarna på marknaden. =) Efteråt så gick vi till mamma och pappa och grillade, såååå gott!! =)



För varje dag jag får spendera med dessa killar desto mer kär blir jag för var dag! Tur att man inte kan älska ihjäl någon! 💖💕😚💖😚💕

Peter och Emma har varit här och käkat och umgåtts lite. Emma och jag tog oss lite vin med👍✌


Ett gott skratt förlänger livet😂

Nu e jag astrött och ska sova! Godnatt på er!

Mina nya brillor! Ser lite väl blek ut, dags för solpuder tror jag! Haha

//Martina ♡♡

Kommentera här: