lööördag!

Hej! Va några dagar sen här nu juh! Fy på mig!
I torsdags så fick vi finbesök av Hannah och Aaron på kvällen 😃
Tränade på fm. Fredrik tränade på kvällen och jag hade migrän och barnen vägrade somna, när Fredrik kom hem tog det 10 min sen hade han fått dom till att somna, och då va klockan typ halv tio. Tur att nån av oss lyckades! = )
På fredagen gick hannah, jag och alla barn ner på stan och mötte upp Jessica, Lo, Jim och Timja =) Gick på stan en sväng och jag köpte nya träningsshorts. Så himla sköna så jag vill typ sova i dom :P
Efter lite go lunch och barnen hade fått sova lite så drog vi oss ner till stranden.



Mysigt att få spendera lite tid med denna goingen=)






=)

På kvällen så va jag och handlade, åkte vi 20.20 så både på willys och Ica maxi va jag kvar sist när dom stängde haha. Men fick ju allt handlat iaf.
Idag på fm så har vi varit på lager 157 ovh Rusta en sväng. Skulle ju blivit värsta oväder men det vet i fan vad det tog vägen. Mima bröder, Simon, Rene' och mamma har varit förbi en sväng =)
Har plockat lite och nu på kvällen så har Sandra och Jessica varit förbi och tjötat, kollat film och ätit godis :D


Finaste Jessica, fick ett kort som hon hade skrivit i och så hade hon köpt massa godis hon vet att jag gillar 💞 Fina du! 💕 Sandra hade med lite vin så de va en toppenkväll och har än så länge varit en toppenhelg då jag fått umgås med 3 av mina allra finaste vänner. Om ni fattar va jag älskar er! 💞
Joel har varit vaken nu typ 1.5h. Han somnade i vår säng för en stund sen så nu ska jag krypa ner jämte honom och mysa lite💖 Fredrik är ute på krogen så han får väl ramla in här sen men jag somnar snart så god natt på er!

Glöm inte rösta imorgon! !

//Martina

Kommentera här: