jobba jobba jobba!!

Hej! Idag har jag jobbat mitt första pass på 3 år!! Helt galet längesen juh! Men det gick rätt så bra tycker jag, är två företag jag ska städa på och det skulle enligt dom ta ca 4 timmar, det tog mig sju!! Inte för att jag är långsam utan för att jag och den tjejen som städat innan mig nog inte har riktigt samma standard när det gäller städning. Inget ont gentemot henne! Men så det tog lite längre tid än jag trodde men jag va helt svettig, hungrig och äcklig när jag åkte hem haha.
Jessica och Mille va hemma och hälsade på på kvällen=)

Igår va vi på Jönköpings marknad och gick omkring lite.

Joel har åkt karusell för första gången =)

Fick provsitta sopbilen med =) Så fick man ett sopbilskörkort. Joel va hemskt nöjd! 💖




Sen när vi kom hem hade vi picknick på köksgolvot =)

Sitter och kollar på 40 years old and Virgin, eller a den slutade precis. Så nu ska jag nog sova.
Godnatt på er!
//Martina ♡♡♡

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Kul att han fick åka lite sopbil. Hittade ni något skoj på marknaden?

Svar: Ja han tyckte det va roligt =) ne tror inte vi köpte något=)
Martinasmirakel

Kommentera här: