Mar. 18, 2014

Äntligen har mina skruttar somnat! Joel somnade åtta o Theo somnade nu tjugo i tio. Fredrik e iväg med jobbet och kommer hem imon. Känner mig glad att jag iaf typ alla andra dagar har nån så att vi kan hjälpas åt. Ibland går de ju bra o lägga barnen själv o ibland som idag går det mindre bra men det går ju tillslut som tur är :P Ska strax äta och sen sova och bre ut mig ordentligt i vår stora säng :)


vakenfis!

Jag har tvättat idag med

Fick lite hjälp =) dock va de leksaker dom stoppade i maskinen.
Blev väldigt irriterad innan när jag kom ner o skulle ta upp tvätten då e de nån som har snott ett par trosor för mig som hängde i torkrummet! Va e de för äckel lixom som snor nåns underkläder! Självklart va de ju ett par av få som passa o e favvisar! :( suck!
Blir definitivt hänglås jämt framöver!

Mamma har varit här en sväng idag <3

Igår va jag o barnen hos Sandra och sen kom Fredrik och hämtade barnen så gick jag hem =) skönt att få en promenad, handlade på maxi på vägen med.



busarna badade på fm igår <3

Har sytt om lite kläder idag och igår och ska fortsätta imon med =)

// Martina ♡

Kommentera här: