Mar. 16, 2014

hej! Veckan har varit lite sisådär då jag haft migrän varje dag :/ i fredgas va jag ivög på stan en sväng, barnledig! =), och kollade efter lite kläder. Hittade lite grann, fast har inte bestämt om jag ska behålla dom eller inte. Va på loppis på lördag morgon och fyndade lite till barnen =) Älskar att fynda =P

Igår på kvällen hade vi saint patricks day fest=)

Att va klädd i grönt va ett krav :)

Har inga mer kort på mobilen tog mest med kameran så får lägga in bilder en annan dag =)
Det va iaf en kanonkväll och jag mådde jättebra imorse o städade och grejade medans mannen min låg i soffan och mådde lite mindre bra :p
Barnen va hos mamma och pappa och det hade gått jättebra =) så skönt! <3

Imon ska jag ge mig ut o springa tänkte jag. Första gången på 2 veckor! De ska bli gött =)

Hoppas ni haft en bra helg!

// Martina ♡

Kommentera här: