Mar. 04, 2014

Hej! Åh det har varit sånt härligt löparväder dessa dagar! men jag e fortfarande sjuk och de e så trååååkiiigt att man inte kan träna då! Sen är jag inte så smart när jag e sjuk för då tycker jag att jag förtjänar massa godis och sånt och de känner man sig ju inte smal av direkt! 😲



Theo somnade i vagnen på väg hem från stan höromdagen. Haha fick mig ett gott skratt! Gullunge! <3


inte populärt när jag drog upp rullgardinen :P


joel skulle ha nappen och flaskan i munnen samtidigt :P



för den som inte förstår så har joel gjort en bilbana med sin mjölk. Ja ibland blir man ju såå nöjd. haha!



bästa kompisarna har varit och handlat =)
älskade ungar! <3 💖

Rensade bland mina sommarkläder igår, tog alla min byxor som blivit för stora och klippt av dom till shorts o trekvartsbyxor och så ska jag sy till dom lite =) så lyckas jag sy dom ordentligt så har fått mig 6 par nya byxor till sommaren =) känns toppen faktiskt! =)
Så nya toppar e fokus nu och så måste jag färga mitt hår! frisören eller hemma de e frågan???

Nu ska jag gå och sova och hoppas på att jag mår toppen imon! natti på er!

// Martina ♡

Kommentera här: