helt jävla knäpp i skallen!

Har precis ätit lite kvällsmat, havregrynsgröt och tre digestivekex. Borde struntat i kexen och i allt annat onyttigt jag ätit idag. Gahhhh känner mig helt depp och vill träna! Skulle tränat på fm men min man har varit och köpt bil och vi har varit på kalas och kollat hockey och lagt barn som inte vill sova. Eller Joel vill sova men inte Theo. Idag bestämde jag mig för att han skulle somna i sin säng och jag stod där inne och hyschade och hyschade, la ner och hyschade ännu mer. Men när ens unge gråter så det låter som dom ska kräkas och e helt förstörda ja då vill man typ bara bli lika liten och ställa sig brevid honom och gråta med! La mig i vår säng med honom men de gick inte alls och de e så jäkla frustrerande så jag blir knäpp i skallen!! Blir så utpumpad på energi så man vill bara sova eller träna så man kan göra av med lite frustration!
Vet inte hur jag ska göra med denna sketunge och hans sömn? Hur gör ni??


Det här va igår, då fick Fredrik gå ut och gå med honom i vagnen tills han somnade. Och det vill man ju inte behöva göra jämt! Eller egentligen så bryr jag mig inte så mycket hur vi gör för att han ska sova men de ska ju helst va hållbart för varje kväll och han ska inte behöva blir helt förstörd varje gång för de blir ju jag med!


Hade finbesök igår! =) Fick en superfin blomma och lotion/duschcreme =)


Jag och Iza tyckte minsann vi förtjänade en go drink =)


Va på loppis igår och fyndade lite =)
Joel han va redo att både åka båt och cykla, sommarredo helt enkelt! :P

Köpte en flytväst, stövlar och jacka till theo, påslakan med bilar på till joel, ett obh nordica leksakskök med massa tillbehör och en hjälm. Tror de va allt! De kostade knappt 200 kr alltihop, älskar att fynda. Loppis kommer typ bli min drog haha! :P
Jag och fredrik snickrade ihop lite hyllor i vår garderob häromdagen, blev riktigt bra och vi va sams typ hela tiden hehe!

Ne nu lite snabbträning med appen mamma-mage sen får de nog bli sängen.

Godnatt på er!
// Martina ♡



Kommentera här: