födelsedag

idag fyller jag hela 26 år! Tänk när man va liten va man längtade ihjäl sig innan sin födelsedag äntligen kom och man kunde knappt sova natten innan för man va så spänd på vad man skulle få i present. Ju äldre man blir desto mer blir de som vilken dag som helst. Man har ju så mycket annat för sig så man hinner inte riktigt tänka att man fyller år, elr det tänker man ju på så sätt mdn inte som när man är liten =) Jag tycker det är rätt mysigt att få fylla år=) Idag har det varit en bra dag förutom att jag haft migrän hela dagen :( så knaprat tabletter o migränspray hela dagen så kvällen har gått an=) Har ändå släpat mig till frisören men de va mest för att jag kunde typ inte med att se mig i spegeln med mitt hår. Så fick det av Fredrik i present =) Blev supernöjd men håret! =)
Fick ett superfint armband som jag blev sjukt glad över av fredrik med =)

en fyrklöver 💖
Fick teckningar av barnen ( har missat att ta kort på dom ) blev superglad, sådär löjligt glad att jag blev lite rörd att dom hade målat till mig💖 älskade ungar <3

Va har har haft lite kalas här hemma på em och har fått blommor, assköna byxor, och pengar så jag kan habdla lite mer kläder :D Kunde inte varit bättre =)
och massor med grattishälsningar har jag fått med så man blir ju helt varm i hjärtat! Tack alla fina =)


Just nu sover denna lilla goding jämte mig och jag ska nu försöka somna och snarka lika gött som honom <3

Hoppas ni haft en fin dag!

// Martina ♡

Kommentera här: