Im back!

Hej! Tyckte det va dags att skriva lite här nu. Vi har lite sjukstuga här hemma idag men annars är det bra =) Varit lite dålig motivation med träningen det sista, har tränat men de har inte varit så Hej! Tyckte det va dags att skriva lite här nu. Vi har lite sjukstuga här hemma idag men annars är det bra =)

En trött joel i morse.

Varit lite dålig motivation med träningen det sista, har tränat men de har inte varit så kul och nu har jag fått nån skit i kroppen så vågar inte träna. Men kan ju hoppas att motivationen kommer tebax som bara den om typ 1 vecka =) ska nog lägga om mitt träningsschema lite kan ju va det som gört med!



Sitter och kollar film med en sjuk Joel just nu. Stora maskiner är det som gäller ;)

I helgen har jag jobbat lite och så har jag varit på 25års fest i Ulricehamn för Anna =)

Vi hade väldigt kul! =) Ett eller två glas för mycket men annas så 😉

Present till Anna + ett armband vi köpt =)

Theo han har lärt sig dricka ur mugg. Matvraket själv haha!

Joel han leker med vår dekorationssten. Inget smart drag och ha de på balkongen kanske :P

En sån här vill jag ha idag! Drack en för första gången häromdan och fy fan va go den va!! 😃

Lite assistans när jag skulle laga min cykel. Har en sjukt obekväm cykel till min längd. Ingen som har en förstor och vill ha en lite mindre??

Finaste bästisarna har varit och badat i vättern 💞💕💖







Älskade ungar alltså! 💖💖💖


Alltså hur lycklig blir man inte när man får sånna här kort på sin finaste brorsdotter! Vill att vi ska va helt friska nu så jag kan få snufsa lite på henne💖😃

Uppdaterat lite här nu iaf😃 Jag skärpa mig nu jag lovar! ;)
och kom ihåg!

😂😂😂😂😂

//Martina ♡♡♡

Kommentera här: