fortfarande sjukstuga

Barnen är fortfarande sjuka, Joel hostig och idag va det Theo som också hade feber. Får väl se om vi kommer iväg på något midsommarfirande imorgon. I annat fall får vi vara hemma helt enkelt. Om det blir som planerat så ska vi till Stefan och hans söta små tjejer =)
Har varit och handlat idag, jag och alla andra i hela Jönköping ungefär haha! Ne men de gick bra och det blev en billig storhandling, det gillar jag! Ekonomiska Tinna va i farten. Dock inte innan idag då jag va tvungen att köpa mig en såndär förjävla go smoothie igen :P Haha.
Saknar träningen rätt mycket nu. Vill vara helt frisk för nu börjar det verkligen krypa i kroppen på mig! Ska ut och gå imon bitti iaf. 👍 Har varit lite slarvig med onyttigheterna det senaste dagarna och de känns ju inte så bra men men.

Nu ska jag gå och lägga mig jämte Joel som kom upp innan och ville sova i våran säng 💖

Trevlig midsommar på er allesammans!😎👌💪💃

//Martina ♡♡♡

Kommentera här: