ne men heeiiiiiij!

tröghuvud som jag e ibland så ser jag att de e en vecka sen jag skrev!
I veckan har jag träffat Issa och Julia och deras gullungar=) det va himla trevligt=) Träffat jessica med=) <3
Har träffat Sandra o la familja med, vi sågs i söndags o firade barnen lite=) (Lucas & Theo)
Joel har varit hemma från dagis hela veckan då de går magsjuka där o det vill vi inte ha! Så vi har annas mest varit hemma. Just de varit på bvc med på ettårs kontroll med Theo och tagit blodprov på Joel. Theo gick igenom besiktningen och Joel han grät i typ tio min och när han hade fått på sitt plåster så va han hemskt handikappad i sin hand. Haha lik pappa där! ; p Älsade unge <3
Igår låg jag med migrän så Fredrik fick komma hem från jobbet. urk mådde piss igår spydde och hade mig. usch! ! Men idag mår jag bättre. Vi har bara varit hemma idag o lekt med barnen o mamma har varit förbi en sväng=)



Theo han ska helst äta själv nu för tiden :p




joel fick en bamse tidning och mössa av kassörskan på ica, väldigt nöjd va han när vi kom hem så han drog fram kudden, som han satte sig på, och täcket så satt han där o bläddrade o tjötade =P





ju mer man ser sina barn och ju mer man är med dom desto mer bara äkskar man ihjäl dom <3 <3 ända tills trotsen gör sig påmind haha ne.. bara ibland ;)

Har börjat i en grupp på bvc där dom pratar om typ kommunikationen mellan barn o föräldrar, har varit en gång och tror de kan bli väldigt intressant=) och dom i gruppen har barn i vår ålder så man har mycket att relatera till varandra och prata om. Kan jag lära mig nåt av det och möta mina barn på ett bra sätt så är jag väldigt nöjd=)

hej på er!
//Martina

Kommentera här: