kalas =)

idag fyller världens bästa ettåring år!=) min finaste theo! !♡♡♡







öppnar paket och storebror hjälper mer än gärna till ;)
Joel hoppades mest på att alla paket va till honom ; p
Theo har fått så mycket fina paket idag, mest kläder och det behövdes verkligen =D Fina leksaker och så roligt att så många kom =) <3
Tänk att det nu har gått ett helt år och va sjukt mycket ett barn lär sig på ett år och ännu mer vad sjukt mycket man kan älska dom. Vaknar upp varje morgon med en härlig känsla i kroppen och känner mig lyckligt lottad som har två så fina barn som förgyller mina dagar här i livet. <3 och som ibland går mig på nerverna så jag vill sälja dom på torget men älakar dom ändå =)

Äve än jag har gjort en resa detta år och lärt mig en del nya saker, bla om träning. Och mest tack för att jag kom igång tack vare olga rönnbergs bok Träning för nyblivna mammor! rekommenderar den för alla som vill börja träna efter man fött barn.
Det här är jag dan efter Theos förlossning!


Det här är jag idag!


Är glad att jag har gett mig fan på att gå ner tills idag. Mitt mål va 68 kg och det har jag ju nåt nu sen har det dykt upp nya mål nu men jag har ju nåt mitt största mål och för det tänker jag ge mig själv en klapp på axeln =)

Träning är nu en del av min vardag och jag trivs verkligen med det och tycker det är roligt =) Härlig känsla! =)

hoppas jag kanske kan ge inspiration till nån. KAN JAG KAN DU!!

//Martina

Kommentera här: