Jan. 31, 2014

hej! igår va jag, Theo, Jessica och Mille på öppna förskolan för första gången =) bättre sent än aldrig :p Det va rätt trevligt, inte riktigt min grej, men Theo hade väldigt roligt och somnade på typ två min när vi gick därifrån. =)
Det va iaf roligt och göra nåt annat och ännu mer roligt att få träffa J & M <3

Tränade på kvällen igår, hade ingen som helst lust men de va gött när man va klar=) och med tanke på att barnen inte velat sova inatt framför allt Theo så hade jag inte orkat träna idag. Theo har typ 4 tänder på väg så kanske inte så konstigt att han inte ville sova om de gör ont. =/

Idag har vi bara varit hemma, barnen har lekt rätt bra och jag har lyckats städa lägenheten =)




Theo har gjort sig en ny rutschkana = P


Helt inne i snövit =)

Just nu kollar vi hockey och hv ligger under så inte så kul men hoppas dom tar igen det!!

Hoppas ni får en trevlig helg =)

//Martina

Kommentera här: