Jan. 05, 2014

Hej! Ja snart börjar lixom livet på riktigt igen och på tisdag börjar mannen jobba och joel ska till dagis. Det har varit en bra vecka och jag har tränat varannan dag och varit ute och gått dom andra dagarna så det känns väldigt gött att man kommit igång =) Dock va inte jag och vågen alls sams igår men jag skiter i att väga mig nu på typ en vecka så får vi väl se Tränar ju iaf så de blir jag ju inte tjock av :p

I fredags så överraskade Fredrik mig med att vi skulle på bio med Sandra och Johan. Det va väldigt roligt=) dock va filmen inte så bra o jag somnade lite titt som tätt haha :p Men kul att komma ut lite :D

bästa bästa <3 <3


mina älsklingar <3


Tänkte på det idag när jag va ute och sprang, eller det är faktiskt nåt jag tänker på ofta. Att jag är så otroligt lycklig idag, här och nu. Allt är inte alltid enkelt och det finns motgångar och jag gråter ibland. Men jag är så otroligt lycklig och känner mig som en lyckligt lottad människa. Jag har fått skapa en underbar familj med mannen jag älskar mest av allt. Vi har fått chansen att ge liv åt två underbara pojkar som jag älskar mest av allt och jag skulle ge mitt liv för dem.
Jag har en underbar vänskapskrets med helt otroligt fina människor som jag är väldigt lycklig över att få ha i mitt liv <3 Det finns några jag dock saknar otroligt mycket och önskade att jag fick träffa oftare men man kan tyvärr inte få allt men jag är så lycklig med det jag har och kommer en gammal vänskap igen är det bara en stor bonus jag skulle bli väldigt glad över =)
Vi har en fin lägenhet en bil som går och en ekonomi som får oss att ta oss runt varje månad och det finns folk som inte har de och när jag ser och läser om folk som har det svårt så känner jag mig ännu mer tacksam att jag har det som jag har det. Hade gärna varit miljonär men helt ärligt tror jag inte jag hade varit lyckligare för det.
Jag börjar lixom känna mig hemma och lite mer lugn i mig själv.
Det är en härlig känsla, en härlig känsla när man lixom är sams med sig själv.
När jag ser tillbaka på mig själv för ca 10-8 år sedan så va det mest kaos i huvudet av allt som händer i en tonårings liv, självdestruktivt och en gnutta för mycket alkohol. Något jag alltid har haft med mig oavsett vad som hänt så är det ett stort tryggt hemma! <3 Mamma och pappa har alltid funnits och varit starka och dragit gränser precis som man behöver och tur va väl det! =) Hade aldrig trott för 8-10 år sen att jag skulle va och känna där jag är idag. Jag är verkligen lycklig. <3 Sen händer alltid saker i livet man inte kan styra som gör att livet blir jobbigt och där befinner jag mig också just nu men jag kan ändå känna mig lycklig och tacksam för allt fint jag har i mitt rika liv =) ♡♡♡♡♡♡ Vissa saker som händer får väl än helt enkelt att uppskatta livet mer. Speciellt efter att jag fick barn så har jag börjat tänka väldigt mycket på vad jag har och omvärderar väldigt mycket speciellt personer i min omgivning och personer man inte kanske känner så väl som jag kanske haft en dålig bild av, många gånger förstår jag inte ens själv varför jag tyckte som jag gjort om nån. Alla förtjänar iaf en andra chans och jag försöker vara mycket mer öppen för nya (och inte nya) människor. Livet är för kort för att tycka massa om nån annan och jag är inte intresserad av sånt, tycker det är trevligare och roligare att se människors positiva sidor och framgångar =) Man förändras genom hela sitt liv tror jag och denna "fas" jag nu genomgår kommer nog vara bland min största förändring , mig själv, att hitta sig själv och vem man är.
Tur att jag är så jävla lycklig nu då =) hehe. Livet är för kort för att inte ta vara på det och det tänker jag göra <3

Man ska inte sakna det man inte har utan glädjas åt det man har tycker jag=)

Nu blir de lite kvällsmat sen ska jag gå och lägga mig jämte den finaste mannen i världen, min man! <3 <3 <3

Hoppas ni haft en fin dag ♡
//Martina

Kommentera här: