Jan. 01, 2014

goddagens! hur god är din dag idag såhär dan efter nyår? ;)
Min dag är iaf bra, började dagen med att jag och familjen och fredriks bror gick till ica maxi och handlade lite. Jag och Joel köpte bröd som vi matade fåglarna med på vägen hem. ♡ När vi kom hem så fikade vi lite. Jag sprang upp och ner i tvättstugan och fixade med tvätten.
Har möblerat om i mina skåp i köket här hemma idag med. Får se hur bra de blir, måste ju komma ihåg va allt står nu ; p
Linus har varit här en stund och hälsat på. Han och joel hamnade bland alla joels bilar hihi.
Sprang mig ut på en löprunda när barnen hade somnat. 4,5 km plus lite styrka. Helt okej, ville sprungit mer men har fått typ skoskav eller blåsor under foten så när de började kännas för mycket så ville jag inte att de skulle bli värre. Någon som har tips hur man får bort blåsorna???
Får googla..
Hoppas ni mår som ni förtjänar idag =) hehe.




// Martina

Kommentera här: