nu är det över!

Ja mina vänner nu är os över! =/ slutade ju inte riktigt som man hade tänkt sig, hade verkligen hoppats på en svensk vinst i hockeyfinalen mot kanada. Eller hade verkligen hoppats på en annorlunda match! En match där Tre kronor inte blir av Bäckström så kort innan matchstart, en match där Tre kronor hade fått förbereda sig. Säger inte att Tre kronor hade vunnit men hade hoppats på en match där de hade varit så inne helvetes jämt så man studsar i soffan! Blir så jäkla sur när det inte går rätt till! Men nu tog juh Tre kronor faktiskt SILVER och det tycker jag e sjukt bra ändå! =)
15 medaljer! Det e fan inte illa. Detta är ett os jag kommer minnas och speciellt Kallas kurva där dom tar guldet! Helt sjukt=) Längtar till sommar os nuuuu!! =) Men nu blir de shl igen =)

Va ett himla bra tag sen jag skrev nu, e så jäkla trög ibland.

Tänkte mest uppdatera med lite bilder=)


enkelvagn blev syskonvagn! <3
Joel skulle krama Theo hela tiden=)


bara älskar ihjäl denna bild! så jäkla gulligt när dom sover såhär <3



Fick alla hjärtans dag present av min man, Charlotte perrellis parfym =)
och fick en lykta av min älskade mammi! <3

kalsonger på huvudet e kul tycker joel =) haha

en väldigt nöjd kille åker buss =)



buskillar <3




jag undrar hur oändligt mycket man kan älska! <3 <3 <3





Hade morbror med familj hemma i fredas på tacokväll =) supermysigt! och joel är så sjukt glad i dessa goa ungar, och dom lika glada i honom. Så kul! =)


Har laddat ner en app som heter mamma-mage. Jag blir ju lixom inte av med min putmage efter graviditeterna och denna ska tydligen va bra. Så jag kör bara löpning o appen för tillfälligt och på 8 dagar har de gjort 0.5 cm. Det tycker jag e bra! Hoppas iaf att den funkar, programmet e nog på kanske 3 månader om inte mer så de känns ändå rätt hållbart. Vi får väl se men hoppas verkligen jag kan säga hejdå till min gravid/putmage!!

Nu ska jag nog gå o lägga mig tänkte jag! Tar farväl av tv3 & os! :, (

Godnatt på er! Önskar er en fin vecka=)
//Martina ♡

Kommentera här: