tystnad!

Sitter just nu i soffan och lyssnar, lyssnar på tystnaden. Fy fan va skönt det kan va 😄 hehe. Har lämnat båda pojkarna på samma avdelning idag och än så länge har dom varit där i 1.5 h och jag ska dit om en halvtimma om dom inte ringer innan. Theo blev ledsen när jag gick idag med mitt lilla hjärta. Men idag va iaf Joel med på hans avdelning så de kändes lite bättre och gå då och än så länge verkar det som det har gått bra =) Han har tytt sig lite extra åt en fröken och det tycker jag är bra. Hon har varit med oss från början.
Känns väldigt konstigt att barnen inte är med varken mig eller fredrik just nu. Men det kommer bli bra det här och det känns faktiskt riktigt bra att få börja skolan idag!😃😄 Ska bli skönt att få göra nånting eget och bli en egen person och inte bara mamma! Har haft sjukt dålig stubin de sista, beror delvis på att jag inte känner mig hundra pigg och oxå att det varit så intensivt med barnen nu. Fredrik jobbar ju över varannan dag nu med. Så det ska bli skönt att få lite space. Och det jag längtar efter allra mest är att få längta efter barnen. Vara borta en halv/hel dag och komma hem och känna att man längtat och bara vill leka ☺ Nu har det inte riktigt varit så. Vi får se hur allt blir, men bra kommer det tillslut bli iaf 😉😃

Hoppas ni får en toppendag, för det ska jag ha!
//Martina ♡♡♡

Kommentera här: