liten blir stor!

Imorgog fyller Joel 3 år! Helt galet att tiden går så fort! Har ägnat kvällen åt att göra tårtbottnar, har aldrig gjort de förut. Men resultatet känns hoppfullt måste jag säga 😄 Fredrik har monterat cykel och vi har pyntat med lite ballonger och sånt kuligt som han tycker om.




Har varit ute hos mamma och pappa i 3 dagar nu och varit hundvakt.


Joel fixade de finfint 😉

Träffade min gamla barndomsvän igår också det va himla trevligt! 💕 Och ett stort plus i kanten att hon räddade mig i mitt bullbak då jag stod där i full shå med att baka typ 100 bullar och så hade jag knappt inget pärlsocker kvar :/ men som tur va hade hon hemma! 😃




Kollade på fåglarna i dammen igår. Mycket spännande.


Joel har fått en trampebil med släp av Fredriks jobbarkompis, han älskar den och kör den i hela lägenheten haha! 😂

sötaste killarna i klänning 😂😍😄


Tre goa pojkar när vi va i stugan med Jessica och Anders 😄

haha! 😂😂 va ska man säga! oxå i stugan.

Vi va barnlediga en kväll förra veckan så Fredrik passade på att spöa mig rätt rejält i minigolf. Ska öva tills nästa år! Men vi hade kul ändå! =) Kul att hitta på något tillsammans💖


unnat mig ett par snygga skor! 👍👍👍👍👍
supernöjd!

Ne nu får det räcka med bilder för idag, får ta fler en annan dag!

Nu ska de sovas så vi orkar kalas ordentligt imon! 🎈🎂🎁🎉😃

Godnatt!
//Martina ♡♡♡

Kommentera här: