det är mycket nu!

Joel fyllde som sagt 3 år i fredags 😃 Det firades med kalas! Även idag har vi haft kalas. Han har fått massor massor med paket, bla en bondgård med massa djur, traktorer, en cykel m.m Har har cyklat omkring här hemma och tycker det är jättekul =)

öppnar paket vi frukost =)



Bakade tårta =) Den va godare idag, mycket saftigare när den fått stå lite, än vad den va i fredags.



Har tagit massa kort med kameran mwn nästan inget med telefonen. :/



Imorgon börjar denna skrutt i förskolan. Mammas lilla hjärta börjar bli stor! 💕 Nu börjar lixom livet på riktigt lite känns det som. Det e mycket i mitt huvud nu. Och nästa vecka börjar jag läsa på högskolan så hoppas att inskolningen kommer gå bra =)
Nu ska jag sova! Hörs!
Godnatt!
//Martina ♡♡♡

Kommentarer:

1 catharina (mamma):

skriven

lille Joel , börjar bli stor, trevligt o fint kalas, o vilken god tårta , jag gillade verkligen hans min när han såg den :) <3 kärlek

Kommentera här: