Skam den som ger sig!

Tycker nästan det är pinsamt med dessa bilder men sen kan jag ändå inte sluta förbluffas över att jag har faktiskt åstakommit detta! Själv! Väldigt häftigt vad man kan göra med sin kropp. Har en bit kvar, inte viktmässigt men formmässigt =) Snart klar med mamma-mage appen. Rekomenderar verkligen den till alla som fött barn! Är väldigt glad att jag fick tips om den =) LADDA NER DEN OM DU EJ GJORT DET! 
Nu är det styrka som gäller och förhoppningsvis beach 2014! 
Så om en månad eller två lär det dyka upp en till bild med förhoppningsvis ännu mer resultat. Skam den som ger sig! 
 
 
<----- Jan 2013 - Jan 2014 ----->
Har tagit kort på datorskärmen därför den kassa kvaliten på bilderna. 
 
//Martina <3

Kommentarer:

1 Sofia:

skriven

Grymt jobbat! Sträck på dig och jag håller med dig, skam den som ger sig!

2 Malin:

skriven

Härligt!
Måste vara toppen att ha före och efter-bilder så där.
/ Malin
malinedlund.blogg.se

3 Saragunmarie:

skriven

Shit vilken skillnad! WOW!!

4 Sanna Johansson Bizzozero:

skriven

Bra jobbat!!

5 Angelique:

skriven

Grymt! :)

6 Amanda:

skriven

Wow, bra jobbat! :D

7 Johana Duggin:

skriven

Intresserad av träning & motivation?
kika in lite snabbt hos mig då:)

kram

Kommentera här: