migrän, migrän o lite migrän

Ja det e så min vecka sett ut till och från än så länge. Suck! Finns verkligen så mycket roligare saker att göra än att ha migrän, typ träna! Börjar inse att jag nog aldrig kommer kunna träna på den nivån jag verkligen vill pga min migrän. Man går två stegen framåt och sen tio steg bakåt. Räknas som 10 procents invalid ( som de så fint heter :P ) pga av min migrän. En dag hoppas jag att jag kommer komma dit jag vill men just nu känns de väldigt långt bort. Bara jag inte slutar träna så e de ju bra just nu. Men de lär inte hända i första taget! =)

Joel har varit på dagis denna veckan och det har han tyckt varit superkul =)

I förrgår gick jag munksjön med Theo, han fick gå sista biten då han höll på att somna.




Igår va jag på möte på arbetsförmedlingen, Fredrik fick va pappaledig på fm.

Joel fick för sig att sluta med blöja igår. Han e jätteduktig och kissar på toan varje gång =)
Fick inte sätta på han blöja när han skulle sova så tog upp honom innan vi skulle lägga oss och försökte kissa honom men de kom inget så tog på en blöja. Han hade nog bara kissat i den en gång i natt så de e ju toppen. Får väl se hur detta kommer gå men jag håller tummarna =)

Va på kvartsamtal på Joels dagis igår det gick bra. Dom strör massa lovord över våra barn och det är ju alltid roligt att höra =) hihi.
Har fått dagisplats till Theo nu med. Dock inte samma som Joel så de känns sådär men om jag ska börja plugga så måste vi tacka ja. Jag kommer behålla min plats i kön och hoppas att de hinner dyka upp en plats på Joels dagis innan augusti.

Idag blir en lugn dag, skulle tränat men de får bli imon.
Jag tar mig en titt på denna goa prinsessa 💕 Älskar när jag får bilder på henne! 💖




Ha en toppendag alla mina trogna följare 😃

//Martina ♡

Kommentera här: