ikea

Idag på fm så va vi på Ikea. Har köpt ny madrass, täcke, kudde, påslakan, och örngott till Joels nya säng. Har rensat bland alla påslakan som Theo nu blev ensam ägare på. Lite ska Fredriks föräldrar få så dom kan ha när barnen kommer och sover över =)
Barnen somnade gott i sina vagnar när vi va på Ikea så då passade vi på att ta en fika. Vi har typ aldrig gjort de ute tillsammans sen vi fick barn så de va härligt =)
Sandra, Johan, Emil och Lucas har varit och hälsat på idag. Alltid lika trevligt! =) 😚

Skulle träffat Sofie nu ikväll men har fått migrän, och den blir bara värre och värre. E nog pga av träningen och flytten igår. Blir så sur när jag får migrän för när jag har det och speciellt dom dagarna när jag känner att det är på g under typ en hel dag så måste jag typ äta hela tiden för blir jag för hungrig så blir huvudvärken värre och det rimmar ju inte så bra med träningen. Får ju inte riktigt dom resultat man vill ha då. Men tur är det väl att man tränar då åtminstone, annas vet i fan! :P

Är så ssjuukt nervös idag med!! Gahhh!!!! 💞

Ne nu ska jag sova innan mitt huvud exploderar!
Natti på er!

//Martina ♡

Kommentera här: