gör ett nytt försök. .

Skrev ett långt inlägg innan ikväll men det försvann när jag skulle publicera! surt sa räven Gör ett nytt försök.

Igår så va Sandra, jag och alla barn på lekandet. Pingstkyrkan har nån lokal i sin källare med bollhav och massa rum med leksaker, det va jättefint.
På kvällen kom Hannah och Aaron och hälsade på. Dom ska sova här i helgen =) Mycket trevligt spontanbesök!
Fick svar på sängen till Joel igår och Fredrik åkte och köpte den på kvällen. Hannah är ju som bekant lite mindre lång ( puss på dig) så hon fick premiärsova i den =) Den fick betyg G men borde ha en tjockare madrass tyckte hon så de ska jag överväga att köpa så de blir lite bekvämt om vi ska ligga i den med.

Idag har vi träffat Jessica och goaste Mille på fm. Sen träffade vi Inta en sväng på em =) Har fått umgås med mina bästa äldsta vänner under en och samma dag! Jag har tur jag 😚

Hannah har varit barnvakt idag på morgonen så jag kunde ut och springa en sväng. Mycket uppskattat fina du!

Har varit hos mamma och pappa nu ikväll. Pappa och Fredrik har varit på pokerkväll och jag och mamma har efter ganska många om och men lyckats få barnen att sova och tillslut fick vi nån timmes tid att tjöta och äta lite. Mystid med älskade mamma! =) 💞💞

Nu är vi hemma och jag ska sova så jag orkar gå en snabbis på loppisen imon innan vi åker och ska assistera Emma och Peter när dom flyttar =)



Sov gott på er!
//Martina

Kommentera här: