gör ett nytt försök..

hej! Lite seg här med att skriva i veckan. I söndags så träffade vi Jessica, Mille & Anders och grillade ute i skogen =) Väldigt mysigt förutom alla pissmyror och att Joel ramlade i ån, bäcken haha. Fast jag hade extrakläder så de va lugnt =)
Anders han e en jäkel på de där med att grilla och fixa ved och allt va de va han o Fredrik fixade. Rätt kul att titta på nån som vet hur man gör.
På fm i söndags så va jag ute och sprang med Sandra i det fina vädret. 👍💪
Tränat bra denna vecka, känns gött!
måndag : styrka , mage, ben o rumpa
tisdag: kondition 5km löpning
onsdag: styrka , armar, mage, ben
Imorgon blir det löpning och på fredag styrka igen som i måndags sen blir det vila i helgen. Kanska några lugna promenader för det fina vädrets skull. 💪 Igår började jag igen med att räkna kalorier. Har gått bra tycker jag, har lagat massa mat så de ska finnas så jag inte behöver snabbäta nåt onyttigt. Har kanonappen Myfitnesspall att räkna med. Ända som är svårt är att man inte kan registrera kalorier när man styrketränat och nu e jag lite hungrig och vet lixom inte vad jag har till godo:/ men kommer självklart äta ändå men synd när man inte kan se exaktamente hur mycket!

såhär mycket äter jag varje måltid så man bör ju inte gå hungrig!

Gjorde pannkakor med mina älskade pojkar i måndags! 💖

Har vabbat hela veckan för barnen är sjuka. Theo i måndag och nu e joel sjuk. Feber och hosta lilla plutten.

Nu e de långledigt och imon ska Fredrik hjälpa sin bror att flytta och på fredag om barnen e friska ska barnen till mamma och pappa för på lördag ska vi stå på loppis. Hoppas att man får allt sålt! :D

Hoppas ni får en toppen långhelg!
//Martina ♡♡

Kommentera här: