god morgon!

Härlig morgon idag. Jag och Joel började dagen med att gå och köpa frallor =) så dom har vi ätit upp med god aptit nu. Mums!
Lille Theo hade feber imorse när vi vaknade. Han är rätt pigg iaf så de e bra =) Kan tänka mig att de beror lite på allt flängande igår. Hoppas iaf det försvinner idag!
Tanken va att vi skulle träffat Jessica, Anders och Mille nu på fm men det får vi se nu då.
Eventuellt tänkte jag ta mig en löprunda när frukosten lagt sig lite och sen ska jag nån gång under dagen upp till a6 och lämna tebax mina glasögon och solglasögon. Har köpt på specsavers på deras "köp två bet för en" och då köpte jag vanliga glasögon och slipade solglasögon. Solglasögonen blev jättefula och glasögonen e lite stora men okej. Har varit där flera gånger och velat hitta nya speciellt solglasögon men kan inte påstå att dom känns speciellt serviceminded på det stället! Har inte fått nån direkt hjälp för att hitta nåt annat som passar. Så nu tänker jag lämna tebax allt ihop och hoppas på att man får pengarna tillbaka. Får väl se hur det kommer gå!

//Martina ♡♡

Kommentera här: