Glad påsk!

Ja glad påsk på er allesammans! 🐣

Igår så sov jag och barnen över hos mina föräldrar tills idag. Fredrik är i stockholm och kommer hem inatt/imon bitti. Hjälote mamma och städa och lite sånt. Ska ha kalas där för morfar imon.
Joel och Theo fick ett jättestort påskägg med massa leksaker i och russin och sånt dom gillar =)

Idag har vi varit på stan en sväng. Har köpt present till lilla Nova. Ska få träffa henne imorgon och jag e supernervös av nån konstig anledning. Ska bli så kul och få titta och förhoppningsvis hålla i henne💖 Längtar sååååå! 💕💕

Min lillebror har varit och hälsat på idag =) och sofie kom på em så när barnen somnat så käkade vi lite mat och tog ett glas vin. 😃 En toppenkväll med fin vän jag träffar allt för sällan! 💖 Vi kollade på Sex and The city filmen. Helt i vår smak haha!

Hoppas ni haft en bra påsk än så länge och kör försiktigt i påsktrafiken!
Känns inte allt för bra att min man ska åka från Stockholm mitt i natten men det hoppas jag går hur fint som helst!

//Martina ♡

Kommentera här: