En sån dag idag!

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig. Ska strax sätta mig vid datorn och fixa med Cv och sånt smått och gått. Har varit på försäkringskassan och kollat om jag måste ändra nåt där när jag står som arbetslös.
Sista dagen idag att ansöka till högskolan, har ni sökt? Det har jag 😄 Håller tummarna för att man kommer in! Planerar lixom mitt liv efter det nu. Fast man måste ju ha en plan B om de inte riktigt blir som man vill så därför jag va på af idag.

Har varit på stan och hämtat mina solglasögon dom va asfula så ska definitivt byta!

Har varit på willys och a6 idag. Försökte leta efter en present till finaste brorsdotter💕 alltså varje gång jag tänker på att hon äntligen e här nu så börjar jag nästan gråta. kan inte säga det nog för många gånger att hon är såååå fiin och jag längtar ihjäl mig! Så därför va de oxå så svårt för present för den måste va perfekt! så jag får leta vidare för kunde inte hitta nåt!

Är en sån dag idag med så blir lite matt i huvudet på mitt huvud! 👎

//Martina ♡

Kommentera här: