tjoooo!

Efter en härlig helg i Malmö med bästaste Sandra<3

vilken kudde tycker ni :-P har man inte råd med haykuddar så blir de Bieber :-P

så har jag grejat lite hemma i måndags och haft migrän i två dagar. Inatt så tog jag två morfintabl lite för tätt på varann, tänkte inte på klockan, så imorse när jag skulle upp med barnen så va jag helt kallsvettig, snurrig och spyfärdig. Men de gick över efter nån timma som tur va. Vid tio gick vi till bvc för Theo. Han växer och allt som han ska ca 9,8 kg kommer inte ihåg hur lång men ca 80 cm tror jag. Hon tyckte iaf att han verkar glad och pigg:-) Han e så fin vår lille Theo!


igår va vi och hälsade på Jessica, Anders och Mille :-)






så sant!

Dags och komma igång med träningen nu med. Blir alltid som mest sugen på att träna när jag inte kan. Men om nån dag då kör vi igen! :-)
En person gjorde mig sjukt glad idag med! :-D Såå härligt! :-)

Godnatt!
//Martina

Kommentarer:

1 catharina (mamma):

skriven

underbara bilder, <3

Kommentera här: