Sep. 03, 2013

Joel har fått öroninflammation igen stackarn<3 så nu har vi börjat på en ny kur med penicillin, hoppas det går över snabbt! Han va oxå lite svullen och så i halsen så inte konstigt om han mår dåligt :-\ Mitt lilla hjärta<3
Vi har inte gjort så mycket idag, varit på vc, hade glömt min plånbok i bilen som stod på Fredriks jobb så sandrs mötte mig så fick jag låna pengar så jag kunde hämta ut joels medicin, tack bästa sandra! :-)
Bygginvest va hemma idag och dom ska fortsätta med badrummet imon :-) Det va ju fuktskadat så det har stått igång två fläktar i två veckor. Men idag va de grönt att fortsätta :-D

Såhär ser det ut för tillfället, längtar tills det blir klart! :-)

Har gått rocksjön och gjort lite övningar nu på kvällen och nu börjar det bli dags att sova. Har ju inte en aning ifall barnen vaknar inatt.
Godnatt på er mina trogna följare ;-)
//Martina

Kommentera här: