i min bubbla

När saker och ting inte flyter på som vanligt pga av som i vårt fall nu renovering, så lever jag i en bubbla. Inget går lixom på rutin och jag bara väntar på att allt ska va klart. Och godissugen blir ja med! Helst bullar :-P För min träning den har oxå hamnat helt galet åt sidan, går ut och går så har ju inte gått upp nåt vidare på vågen men man märker snabbt att man känner sig bluffsig då man inte kör lika mycket styrka, och de gillar jag inte! Äntligen är badrummet och köket klart men nu har vi ju ingen hiss, därför jag hade migrän typ hela förra veckan. kånka två barn upp och ner plus packning e inte min grej! MEN! på fredag så ska hissen va klar och det ska bli så skönt. Då kan jag komma ur denna lilla bubbla som längst inne tyvärr nog e lite undanflykter oxå. Man drar ju sig självklart för att göra vissa saker när de blir typ 10ggr tyngre och mer komplicerat. Men snart kan jag inte skylla på det och det ser jag fram emot :-) 
Detta skrev jag häromdagen och allt e ungefär som då förutom att vi inte får använda vårt badrum för det läcker ur ett rör där nån packning har släppt. Så på fredag kommer proline och kan förhoppningsvis laga det. I allra värsta fall får dom bila upp golvet och göra om det. Suck!! Men de hoppas vi på att dom slipper:-) 
Har träffat Sandra lite i veckan:-) 
Idag har jag kollat upp lite mer om hur jag ska göra med pluggandet till nästa höst:-) 
 
skulöe lagt upp massa bilder men det e nåt fel på bloggen så får ta de nästs gång! 
 
Godnatt på er:-) 
//Martina

Kommentera här: