Hittad!

I lördags slarvade Fredrik bort sin plånbok, igår ringde han och spärrade sina kort och idag hittar vi den under mina ramar på en stol :-P Han blev väldigt glad att vi hittade den iaf :-)
Igår så va jag ute och gick med Theo sen åkte vi och handlade medans Fredrik och Joel va på Hvdagen. Joel tyckte det va jättekul :-)




Fina blommor vi fick av Jesper och Fia :-D Älskar att få blommor :-)
Idag har jag och barnen gått runt på stan och bara gått och tittat på allt
:-)

Joel samlar löv :-)

Luktar på alla blommor vid blomsteraffären.



Såg en traktor :-)

Vi går där innan det har öppnat och det är så lungt och skönt :-)

Badar <3

Multitasking :-P

Mötte upp Sofie på stan så har vi alla hängt hela dagen, :-) -mycket trevligt i vanlig ordning :-)

Igår fick jag ryck och gjorde barmmat till Theo, blev ca 100 portioner :-D 4 olika rätter :-) så nu finns det ju mat framöver iaf.


nu har dom kommit lite längre, imon ska de kaklas :-)
Ne nu somnar jag snart! Natti på er!
//Martina

Kommentera här: