hemma! :-)

Nu har vi äntligen flyttat hem igen :-) det har gått jättebra i bryd men alltid skönt att få komma hem :-) Är ju dock lite smått kaos här eftersom dom renoverar vårt badrum. Men det tar väl inte en evighet förhoppningsvis!
Igår på fm va jag och barnen hemma hos Sandra :-D På em kom morfar och Ammi och va barnvakt så började jag på och städa huset åt mamma och pappa tills dom skulle komma hem idag, även städat nästan hela dagen idag. Man vet ju hur gött det e när man varit iväg och få komma hem till ett städat hem :-) Skulle köpt en blomma med men blomsterhandeln hann stänga :-\
Har rensat min garderob nu ikväll, va osäker på om det skulle bli en rolig upplevelse eftersom jag halkat efter med träning och varit lite för svag för choklad det sista :-P Fast har promenerat gansks mycket. Men det gick iaf bättre än jag trodde, 4 av 10 Jeans fick jag slänga, la undan ett annat par som blivit på tok förstora men för snygga för att slänga :-) Hade lagt undan ett par byxor som jag bland annat hade som mål att komma i men dom va förstora nu så slängde dom :-D Fattas bara att jobba lite med min hjärna nu så jag ska fatta att jag faktiskt gått ner 24 kg och inte är så stor längre. Kunde kanske ha gått ner mer nu men jag känner mig faktiskt inte så stressad längre, har t.o.m nått under min absoluta målvikt som jag inte ens trodde skulle va möjligt. Så jag e ändå nöjd, har ju trots allt fött två barn :-) Mina underbara älsklingar!<3
Joel har haft feber igår och och idag, helt utslagen och vill inte göra nånting förutom att mysa i soffan <3


I torsdags så va jag och sofie på a6, käkade frulle på ikea och införskaffade mig två nya linnen :-)
Sen på eftermiddagen så kom mon farfar och Gerd på fika :-) och Thomas och Nilla kom på em med så lagade vi mat och hade supertrevligt! :) <3 lyckligt lottad! <3



theo försöker äta upp sig själv! :-P
Nu e jag supertrött, godnatt på er!
//Martina

Kommentera här: