Heeeelg!

Mja!! Idag har jag och Sofie varit i Ullared på Gekås :-) Handlade för lite mer än tänkt men fått med mig massa bra grejer och faktiskt inget direkt onödigt! Så de känns bra ändå :-P Vinterkläder till barnen, vinterkläder till mig och Fredrik, underställ, strumpor, kalsonger, våtservetter, mat lite kläder till Fredrik och mig m.m. Nu ikväll har vi haft besök av Fia och Jesper, mycket trevligt! :-) Hoppas att det inte dröjer så länge till nästa gång :-)
Igår så träffade jag Sandra och barnen :-) I torsdags så va jag ute och gick med Sandra och sofie sen va jag och Sofie på a6 med barnen. På kvällen åkte jag och Sandra till Camilla och kollade på kläder till barnen, fyndade lite :-) Har försökt ut och gå och träna lite i veckan, saknar motivation, ge mig motivation!!




godnatt//Martina

Kommentera här: