nöjd!!

idag har vi promenixat på stan en snabbis. Fredrik har varit och hjälpt en kompis och när han kom hem så gick jag ut och skulle gå runt rocksjön, och vet ni vad jag gjorde?? jag ta mig fan sprang runt nästan (gick ca tio minuter i början) hela rocksjön!! Trodde knappt jag kunde springa runt vårt hus så måste faktiskt säga att jag va väldigt stolt över mig själv när jag kom hem :-D Så det hoppas jag att jag kan komma igång med lite löpning nu då!


Har varit ute med barnen hos mamma och pappa och ätit lite middag :-) ♥
Sen kom Sandra och vi skulle ha filmkväll men det blev tjötkväll istället:-P men de e precis lika bra!
Det är ett gott tecken när man har en vän att kunna prata med precis allt om♥♥ jag är lyckligt lottad som har dig Sandra! ♥♥

lite gottigt blev det med :-)

Nu ska jag göra mig iordning för att gå och lägga mig. godnatt på er tappra följare!

//Martina

Kommentera här: