Hej!

Sitter och kollar fotbollen och äter kvällsmat. Börjar få migrän så blir att medicinera mig och sova strax. Men! först tänkte jag uppdatera lite här. I söndags så va jag och inhandlade mig lite nya träningskläder, skulle bara köpa nya byxor men kom hem med det och ett par köparskor med, blir ju lite intensiv när jag kommer på nåt jag ska göra. Men igår efter jag varit på mötet om matten jag ska börja med nu så åkte jag till intersport och bad att få springa på bandet och kolla om jag verkligen hade köpt rätt skor för sprang aldrig i söndags och det hade jag inte gjort. Så köpte ett par andra skor och fick lite pengar över så då köpte jag en träningströja. Provade allt på kvällen när jag och Sandra sprang rocksjön. Är väldigt nöjd över mina köp och att jag sprungit ännu en gång till:-)
Idag har jag skickat efter kort att framkalla, äntligen fått tummen ur :-)

finaste älsklingen somnade i min famn på fm. mysigt! ♥♥♥
Inte lika mysigt på kvällen när han ska sova för det vill han inte! Men ska prova andra sovtider på dagarna och se om det blir bättre.
Nu orkar inte mitt huvud mer.
godnatt!
//Martina

Kommentarer:

1 Sofie:

skriven

Duktig du är vännen! Säg till om du vill ha springsällskap! ;)

Kommentera här: