fredag!!

fredag trallala :-) idag har jag och barnen haft en mysig dag, jag och Joel har legat i sängen och läst böcker medans theo sov och det va himla mysigt måste jag säga ♥♥
jag och Joel har bakat chokladbollar, mums!!

glad unge, ett stort MMMMMM kom från honom när han fick smaka smeten hihi ♡♥♡





vi har byggt höga torn med lego och Joel har rivit och skrattat massor haha


jag och theo har softat lite i sängen medans Joel sov och de va med mysigt♥
Theo är i en väldigt tykänslig period nu verkar det som för han gnäller/gråter hela tiden om jag går lite för långt bort och han vill gärna va fastklistrad på mitt ben och bara jag får lägga honom annars gallskriker han, häromdagen när jag inte va hemma skrek han i typ 2.5 timme och somnade sen av utmattning. Stackars Fredrik som inte fick han lugn., :-/

Har pysslat lite nu ikväll när Fredrik va iväg och kollade fotbollen. Så jag fick kolla själv men det gjorde ju inget för då kunde jag greja samtidigt:-)
godnatt på er!!
//Martina

Kommentera här: