ännu mer äntligen!

Nu är äntligen badrummet färdigt:-D Så har badat med barnen och duschat:-) så himla skönt att allt är klart hemma nu. Har haft massa migrän nu i dagarna , pga av träningen. Så himla tråkigt när man väl kommer igång så får man migrän i flera dagar och så hamnar man automatiskt efter igen :-( Men imon så blir det promenad och lättare träning, får helt enkelt ta de sakta nu så jag slipper migrän. Inatt va det helt hemskt vad ont jag hade, så efter all medicin e jag lite slö idag så nu längtar jag efter min säng:-)
Har varit med theo och handlat lite på Ica maxi, min nya favoritbutik! sorry Thomas men det e så :-P







Det finns tre människor i mitt liv som jag skulle göra allt för! Det är dessa tre killar! ♡ Jag och fredrik kommer under alla våra år tillsammans gå igenom massor med saker som kommer sätta vår kärlek på prov och vi kommer vara tvungna att kämpa och kämpa ska vi i sånna fall göra. ♥störst av allt är kärleken♥
våra fina pojkar kommer många gånger att bli arga och ledsna på oss men ni ska veta att allt vi gör för er är av kärlek och för att vi vill er ert bästa och precis som min älskade mamma och pappa alltid sagt att "du kommer förstå det när du blir stor" och precis så är det! Glöm aldrig att jag älskar er och ni är min värld!♥





älskade barn!!!♥♥♥♥♥♥♥

Min älskade bror fyllde trettio i lördags:-) Grattis THOMAS! !!!

eftersom han blivit så gammal så kom jag på den briljanta idén att ge honom en rullator:-D haha!

Det va en superkul fest och jag skrattade väldigt mycket:-) och så fyllnade vi till lite med men de gjorde inget för vi hade barnvakt och då får man göra så :-P temat på festen va 80talet, ska lägga upp kort från kameran någon dag så ni får se :-)
tack och hej! hoppas ni alla mår bra!
//Martina

Kommentera här: