Nov. 21, 2013

godmorgon! Eller a nu e de en god morgon iaf, har haft migrän men nu är det bättre som tur är :-) mannen har gått med joel till dagis och jag o Theo käkar frulle. Hade hopppats pp att de skulle vara snö ute när jag vaknade idag men det är bara regn. Hoppas snön kommer snart :-) Barnen skulle nog tycka det va superkul :-)
Igår va jag på a6 och köpte lite julklappar och födelsedagspresenter. Svårt dedär tycker jag men väldigt kul när man väl hittar något man tror den andre ska tycka om :-) Så får hoppas jag gjort bra val.
Joel har varit sjuk i veckan, va hos doktorn i måndags och fick antibiotika. Men nu är han pigg!



somnade i soffan ena kvällen<3

theo va sjuk i helgen. Va hos doktorn i fredags och fick penicillin för öroninflammation.




<3 mina små hjärtan, nu är dom friska iaf :-)
Theo håller på att få en liten tand med men än så länge e han bara lite gnällig.
10månader blev Theo i måndags, tiden går så fort! snart ett lixom! Han går hela tiden nu med, han e supernöjd över att han kan det verkar det som :-)

nya hockeyproffs kanske? kolla goa låren!! haha <3



har ätit äpple för första gången idag. det va gott men lättare att äta rån hihi :-P


provada pannkakor igår men de va ingen höjadare!


men Joel gillar de! :-)

nu ska jag gå o lägga theo sen plugga! Ha en fin dag alla!
//Martina

Kommentera här: