Nov. 11, 2013



varit i lekparken med det finaste jag har<3




jag och joel tog oss en mysfika med bulle, pepparkakor och varm choklad när vi kom hem :-)

Har pluggat lite på fm medans theo sov och joel va på dagis. Men efter två sidor så somnade jag nästan, sjukt trött idag då jag sovit typ tre timmar i natt för Theo tyckte minsann inte att han skulle sova. Så jag la mig iaf på soffan och tänkte vila typ tjugo minuter meeeen de blev visst en timma så då hade jag bråttom till dagis sen. Men de va nog tur att jag sov lite iaf :-)

Idag har jag och min älskade man varit tillsammans i fyra år, förlovade i tre år och i december har vi varit gifta i två år. <3 Det hänt otroligt mycket på fyra år och jag älskar dig så otroligt mycket Fredrik och jag är så lycklig tillsammans med dig och att vi har haft turen att kunna få två fina barn tillsammans det är en helt obeskrivlig lycka!<3 ni är mitt allt!<3 Jag är en lyckligt lottad människa med ett rikt liv med underbara människor omkring mig<3

//Martina

Kommentera här: