Nov. 10, 2013

sjuk, matteprovspluggande, ta hand om barnen, lämna hämta på dagis, laga mat, lägga barn, däcka framför tvn och om igen! Så har mina två sista veckor sett ut så jag har varken haft tid ork eller lusta att blogga tyvärr. Hoppas på att jag ska bli iaf frisk snart så kanske man orkar liiiite mer på kvällen. och så att jag kan få träna!! det längtar jag allra mest efter :-)




haha så söt!



gosejoel!

mina fina pojkar dom är mitt allt, hela min värld!<3

har tydligen namnsdag idag med så fick en present av min fina man, ett jättefint halsband<3 tack älskling! :-)
Grattis alla pappor på farsdag och speciellt stort grattis till min egna absoluta bästa pappa som jag älskar högt!<3 och självklart till mina fina barns pappa! du e den finaste pappa dom kan ha, vi älskar dig så in i norden!!<3 :-)

godnatt!
//Martina

Kommentera här: