syskonkärlek <3

innan så låg theo på golvet på sin filt, då kom joel och så la han sig med huvudet på Theos mage och så tittade han länge på Theo. Som om att han mös lite med lillebror <3 hann tyvärr inte ta kort men Joel han va ju så söt tyckte jag så jag började gråta :-P mitt mammahjärta smälte kan man lätt säga <3 åh mina fina pojkar jag älskar dom så innerligt så de går inte beskriva med ord. <3 <3



sovas :-)


joel tar kort <3


<3

imorgon blir det nog stan en sväng, min kära far fyller år på måndag så ska köpa present :-) Sen blir det lite hemträning med, har syndat på lite godis idag, ajaj!! Kostar mer än vad det smakar, att man aldrig lär sig!
Har kollat på mammas pojkar precis va så trött så somnade lite titt som tätt. men jag tyckte den va rätt rolig :-)
"jävla kladdkaka" haha!!!

ne nu går mina ögon i kors :-\ godnatt!
//Martina

Kommentera här: