morsdag!

igår va de morsdag och jag blev uppvaktad med jättefina blommor :-D


vi åkte ut till Fredriks föräldrar och firade hans mamma :-)


joel upptäckte vhsn där :-P
igår på em så åkte vi ut till bryd sovit där och ska sova där tills imon. Dom har stängt av vårat vatten hemma från igår morse tills imon em, så inte så smidigt att vara hemma då :-\
träffade mia igår :-) det va mycket trevligt! :-)
Idag så har jag uppvaktat mamma för morsdag och pappa för att han fyller år :-) Dom va lediga idag så vi gick en promenad runt labbarp, hur jobbigt som helst va det att gå upp för den backen med barnvagnen, hade dessutom vikter i vagnen som jag skulle ha när jag tränade. Mådde illa när vi hade gått hela vägen upp. Men väldigt nöjd att jag gick :-) tränade lite efter promenaden, på en lekplats vi stannade på så att joel skulle få leka lite:-)
sen grillade vi :-) har haft lite kalas för pappa så har träffat lite släkt :-)


Joel och Theo med gammelfarfar<3

Jag och Fredrik avslutade kvällen med en löprunda i regnet. Så nu e jag såååå trött! Theo har inte sovit speciellt bra de sista nätterna så man känner sig lite sleten! Får väl se hur denna natten blir!



joel blåser bubblor med farmor :-)



såhär ser det ut när man ska va borta två nätter! haha!

sömntuta<3


såhär ser man ut efter en långpromenad i bara linne, se hur det känns imon :-\


Godnatt på er!
//Martina

Kommentera här: