May. 15, 2013

hej! Min bloggapp har inte funkat så därför ni inte hört nåt av mig på några dagar.
I söndags så döptes lilla Theo i Gustav Adols kyrka. Joel döptes oxå där och vi gifte ju oss samtidigt då :-) Kyrkan är ju så himla fin, hade glömt bort hur fin den är. Theo va jätteduktig, han blev lite ledsen när prästen hällde vatten på honom. Joel va superduktig i kyrkan, satt still hela tiden, han ropade mamma nån gång men annas så :-) trodde han skulle va en liten vilde där inne :-P Våran präst va jättebra tycker jag :-) Fikat och de va jättetrevligt och Theo fick massa fina och jättebra paket :-) Stort tack alla som var med! :-)














Theos faddrar <3









Efter dopet och allt städ så va vi rätt trötta på kvällen sen. Men allt gick jättebra :-)
I måndags så va jag och barnen hos Sandra. Tränade på fm.
Igår va Joel på dagis, va på bvc med theo han växer som han ska :-) 7,8kg och 66 cm lång :-)
Inatt och idag har jag haft världens migrän! inte okej! suck!

lite kort pappa tagit på Joel :-)








nu kollar jag på greys o har fuskat på några godisbitar ;-) försöker få Theo och somna, men de tycker inte han! :-\

//Martina

Kommentera här: