en sån dag idag!

igår va en såndär dag jag va riktigt tjurig, hade inte fått sova nåt vidare o en rastlös joel är ingen bra kombo. Inte alltid så smidigt och hänga i bryd.
Idag har joel varit på dagis och jag och theo har hängt på a6 :-) shoppat lite :-P köpt thigts, lite nytt smink, torrshampo, testade de när jag kom hem o de va ju väldigt smidigt! Får va min nödlösning när jag inte hinner tvätta håret :-P Köpte mitt smink på kicks och måste bara ge en guldstjärna till den gulliga tjejen som hjälpte mig, verkligen god service! Sånt värdesätter jag, kommer absolut handla av henne fler gånger, det är hon och en tjej till som jag tycker är super bra där inne.
Har tränat en svängom oxå.
Har bokat hotell för vistelse hos syster, philip och mini vinnie i sommar :-) Det ska bli roligt! :-) Har umgåtts med fina inta över telefon idag, väldigt trevligt!! <3

ahh sista avsnittet av Greys idag! Vill se mer nu!!
Inte exakt just nu för har somnat en gång under tiden jag skrivet :-P
sov gott!!





//Martina

Kommentera här: